älskar min lilla priiiiins

Åååh. Så himla underbart fin han var idag Stampe. han jobbade på jättebra, var verkligen samatbetsvillig och ja, helt underbaar :') Så kul och rida när de är såhär. Har som sagt varit i stallet hela dagen, fixat allting åt båda och ridit båda, flisan skötte sig också jättebra, mycket fin liten häst det där! Om jag hade kunnat hade jag lätt velat hoppa av gymnasiet och haft två hästar istället att jobba med varje dag. Men nu är det inte så och jag vill ju skaffa mig en riktig utbildning för att kunna plugga vidare till någonting senare i livet.

Och till dig som kommenterade bilden på Jossan & Calle, orkar inte ens svara på din kommentar. Tycker bara att det låter som du är avundsjuk! Jag tycker Jossan är grym, och hon är totally outstanding här enligt mig, no matter what you say!


Fly Rutger PG.
En fin 5-åring som jag hade på prov i somras, gillade honom verkligen men kände att jag ville ha en äldre häst som första storhäst, och kunna utnyttja min juniortid. Men senare i livet vore det skitkul att utbilda en unghäst, när man fått lite mer erfarenhet och så.

KOM IHÅG ATT STÄLLA FRÅGOR OCH KOMMENTERA! ♥

Kommentarer
Postat av: anna

Jag tycker det är kalasbra att du skriver så mycket i den nya bloggen! :D Verkligen super roligt! :)

2010-12-07 @ 16:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0