frågor

Hejsan! vem köpte du tara av? :) skulle vara snäll om du svarade.
Jag köpte Tara av en tjej som Hette Emma Lindgren, från Harmånger. Innan det stod hon i Göteborg hos Carolina Wahlund(som red GP-ponnyn på henne).

Varför fick du inte ha kvar Hoppenhofs Shakira?
Anledningen till att jag inte fick ha kvar henne var dels för att vi inte passade tillsammans, och för att mamma och min tränare ansåg att hon var lite för vass för mig. Hon reste sig mycket och hade ett väldigt humör.

Vad är det för stövlar du har på sista bilden? vill gärna veta vad du har för utrustning och pris!
Det är ett par Bocaj stävlar, de kom ut i år och kostar cirka 2500kr. Kavajen jag har är en Animo Leyla, kostar cirka 4200kr och hjälmen är en John Whittaker, cirka 2990kr.

 

Stövlarna finns både i svart och brunt och är ställbara i vaden. (Lite inspirerad av Tretorns Falsterbomodell) Men betydligt billigare och enligt mig, mycket skönare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0