här är det dött som i graven

jahej på er! just nu har det varit mycket, mycket i skolan, jag fick magsjuka = inte varit i stallet och därför inte hunnit skriva/haft något att skriva om. så ska försöka bättra mig nu!

idag var jag och björnen min ute i skogen med emelie och flisan. myste bara på mest, plumsade massa snö, bytte hästar, lekte lite och så. sjukligt mycket snö det har kommit iaf, upp till magen på stampe nästan, och han är ändå nästan en och sjuttio.. mysig dag iallafall.

imorgon, är det hoppträning för johanna som gäller. klockan sex så ska försöka slänga in ett inlägg efter det! SNART LOV! ♥


finaste stampe med katarina warg på ryggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0