svar på frågor

Har fått två frågor om vart jag och Stampe ligger nu, vilka vi är osv. Så här kommer lite information, mest om Stampe eftersom bloggen är mest om honom! ;)

Jag heter Alexandra Bergh, bor i Sundsvall och är sexton år (född 1994). Har tidigare haft både B, C och D-ponny som jag tävlat hoppning med.

Min häst, Muskoka(eller Stampe som han kallas pga av att hans ena öra är böjt/halvt så han ser ut som en kanin) är en valack född 1996 e: Dail Eirann ue: Knave of Hearts, han har tidigare tävlat internationella 150 hoppnignar på Irland och varit i Sverige ca 3-4 år om informationen vi fått stämmer. Jag köpte honom sista helgen i Augusti 2010 och vi har hunnit gjort 3 tävlingar tillsammans, vi har tävlat 110 tillsammans och kommit till varit till omhoppning i 3 av 4 stycken, målet nästa år är att iaf rida 130 med stabila resultat. Han är en rätt så svårriden häst, 168 hög och blir väldigt stark och oerhört taggad i hoppningen så vi behöver vintern på oss att "bli ett team" och det är jag som behöver hitta tekniken och knapparna så som man behöver rida honom, men det var skönt att vi fick smygstarta i höst och vi är grymt taggade till tävlingsterminen 2011!

Fortsätt gärna fråga, det är mycket roligare att skriva då! Och tipsa gärna era vänner, om ni tycker att den är bra alltså! :)



/ alexandra ♥

Kommentarer
Postat av: ida

roligt att höra! :)

2010-12-05 @ 21:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0