vilodag

Hej på er! Hästarna har vilodag idag, och Emelie är sjuk så ska snart åka upp till stallet och ta hand om dem båda två. Blir så arg när det är såhär kallt. Fel att graderna skulle kunna hålla sig under -10 iaf. men Icke då. -17, love it! Blir extra mycket pyssel idag. Nån dag framöver kommer det ett inlägg om mina gamla ponnyer, någon av er bad om det! Några fler förslag på vad jag ska skriva om?


(Bräcke RK, 1a i LB & 3a i LA) världens finaste ponny... det är många av er som frågat vad som hände med wille, och jag kommer inte berätta vad som hände pga av att jag inte tycker det är rätt att skriva ut det här. dom som jag känner vet och det räcker. men det var en tragisk olycka som gjorde att vi inte hade något annat val än att avliva honom :( :'( minbästavän

/ alexandra ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0