vinterland



fina fina fina jättebäbiiiiiishästen

red ut idag med syster, red först nedre rundan och trimmade sedan litegrann på en rund sandbana(dock är det ju massa snö där nu förstås ;) blev mycket galopparbete och konditionsträning och stampe var oerhört laddad, han höll på att bralla av mig flera gånger, kul att han är på bra humör och tycker det är skoj iaf! :) travade av honom ganska länge runt i snön i låg form. väldigt mysig tur ute i vinterskogen, fast så länge graderna håller sig såhär (-5) så tycker jag att vintern är helt okej, det går ju iallafall att vara ute och göra roliga saker utan att frysa ihjäl! är hemma nu och kastar i mig lite mat, snart blir det stallet och u-sek möte där vi ska planera ridskolans dag också...! hörs igen imorgon, då är jag ledig!

/ alexandra ♥ 

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du berätta mer om dina gamla hästar?

2010-12-06 @ 22:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0