MAJSANNN!

Hej Maja Nordlöf, min trogna läsare :') Idag red systeryster Stampi, hjälpte henne i ridhuset ca 45 min, hann inte rida själv för vi hade usek möte och slutade alldeles för sent. Sämst. Hatar skolan just nu!!!!!!

Imorgon ska jag träna för Catta, hoppas på mycket hoppning, fast förmodligen är det mest markarbetsövningar och dressyrhoppning, men det ger ju faktiskt mycket mer i slutänden! :) Dock är Stampis inte den roligaste hästen att sitta och hoppa småhinder på eftersom han blir så sjuukt stark och bara springer då han lessnar.

Försöker just nu ladda upp filmerna från förra veckans Leif träning! Så har ni tur kanske de kommer upp snart, hehe. Är verkligen inte pepp på att blogga nu, ingen inspiration till att skriva. Så tycker ni borde checka in den här bloggen istället, lovar, mycket bättre uppdatering, nästan så man blir less ;) haha.

SÅDÄRA MAJA NORDLÖF! NU har du iallafall ett inlägg :* puss och kram vi syns på stan! (på skolan imorn)



stampiiiiii min prins ♥

Kommentarer
Postat av: Maja Nordlöf

Men gosse! Tack för uppdaten Aliiix! Tycker vi kan ses i morrn ist på skolan;;



Puss på dig!<3

2011-02-10 @ 22:02:19
Postat av: Maja Nordlöf

Men gosse! Tack för uppdaten Aliiix! Tycker vi kan ses i morrn ist på skolan;;



Puss på dig!<3

2011-02-10 @ 22:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0