MOVIETAJM

FATTAR INTE VARFÖR DET INTE FUNKAR FÖR MIG ATT LADDA UPP FILMEN DIREKT HÄR LÄNGRE. får adhd tyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyp.aä,amsövöl,asblmrwlnwr

SÅ KLICKA HÄR ISTÄLLET! :)

idag fick stampis gå en sväng ute i skogen, sen travade jag ca  15 minuter på en uppskottad parkering där underlaget (packad snö) är rätt så bra, jobbade bara för att få honom avslappnad och lösgjord. Gick mycket bra :') min fina prinssssss. ps. Han hade gjort illa sig ovanför ögat, jättemycket. Nästan så att det gjorde ont i hjärtat.... fast det var bara ytligt. Men ändå. bubbaaaaas


Kommentarer
Postat av: wengfläng

hade samma problem förut jag också. men om du går in på "Bläddra in" som vanligt så ska du sedan välja "bädda in på de gamla viset". Funkade för mig :)

2011-02-03 @ 22:50:42
URL: http://josefinewengelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0