drömoutfit

eftersom nån av er bad om det så kommer här några saker som jag verkligen inte skulle tacka nej till!
dock tycker jag väldigt mycket om all utrustning jag har nu, både till stampis och mig själv, det enda jag känner att jag verkligen vill ha nu är ett par läderstövlar, mer än gärna ett par mountainhorse supreme high rider (L)(L)(L)


- antares hjälm
- veredus stövlar
- rg schabrak
- jin stigbyglar
- blå animo kavaj


just ja, häromdan var jag på equeen, skulle bara köpa ett schabrak eftersom det var 20% på hela butiken i helgen, men kom därifrån med en ny brun kingsland tröja, ridhandskar och strumpor. schabraket var av märket christina sport, blått med brun/silver kant, älskar det!

PS. FILMEN FUNKAR INTE ATT LADDA UPP!!! :o fortsätter försöka och hoppas det funkar senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0