nytt år, nya möjligheter

hej fina läsare. förlåt för sämst uppdatering. nu drar det igång igen. ska försöka uppdatera så ofta jag kan, på riktigt alltså. imorgon är det lite lätt träning för catta, sedan teori där vi ska lägga upp årsplanering/sätta mål för 2011.

på fredag och lördag är det Leif Hall-träning, som jag har längtat ska ni veta! är sjukligt taggad nu, det här året ska bli grymt. jag och stampe ska utvecklas tillsammans och uppnå mina mål. det har jag bestämt. fina hjärtat mitt :') ska filma så mycket det bara går, fota, svara på era frågor och kommentarer. och vad vill ni läsa om, tips?!

nu ska jag iallafall krypa ner i sängen och hoppas på besök av john blund. imorgon är det som sagt träning som gäller och ett nytt bett ska testas. eller en ny variant på det han har nu rättare sagt.

godnatt! och jag lovar - SKÄRPNING PÅ INGÅNG!



första tävlingen i härnösand - 110

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag skulle vilja läsa lite om vad du har för mål med ridningen :) en super trevlig blogg!

2011-01-05 @ 18:04:04
URL: http://mittlivsomponnyryttare.blogg.se/
Postat av: saja

hur din dröm outfit ser ut :)

2011-01-06 @ 00:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0