onsdagens träning

hej på er! hann verkligen icke skriva igår så inlägget kommer nu istället! var ju som sagt träning för catta igår, mycket markarbete och småhoppning, klockan och såna övningar. han gick bra till en början och tyckte han gjorde klockan riktigt bra trots att han blev hetsig och springig. mina ben var helt slutkörda efteråt eftersom vi fick göra det utan stigbyglar, vilket dock är väldigt bra för mig som har en tendens att lätta ur sadeln på honom och då blir han bara ännu starkare. men som sagt, tycker han jobade på jättebra, och jag fick kämpa med varenda muskel i hela kroppen, det känns i benen och magen idag kan jag tala om!  På slutet av träningen blev han sjukt trött och extremt stark.. fick bara ge mig och trava av honom länge i låg form och jogga ur all mjölksyra ur kroppen på honom.

idag blir det en lugnt skritt/trav tur ute i skogen, sen är det tvådagars leif träning på schemat! Hoppas på roliga övningar, men jag behöver nog inte ens vara orolig!

Hör kanske ikväll, annars imorgon efter träningen! ♥



fina fina fina halvöra :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0