svar på frågor/kommentarer

vad fick du i julklapp och varför bloggar du inte? :(

♦ jag fick en massa roliga saker, dock inte så mycket hästsaker men det är inget jag känner att jag behöver heller. har det mesta som jag vill ha. men fick kläder, pengar, tv, swarovski pannband + armband, presentkort, osv. bytte även till mig en mobil som syster fick syster. hehe. SKA börja blogga mer nu, promise!

vad har du för långsiktiga mål med ridningen? något du vill jobba med i framtiden?

jag skulle vilja läsa lite om vad du har för mål med ridningen :) en super trevlig blogg!

♦ tack så mycket! Jag vet faktiskt inte vad jag vill göra i framtiden, det klart man drömmer om att bli bäst, vem gör inte liksom? vägen dit är lång och jag tror inte jag har det som krävs faktiskt. men just nu rider jag/tränar/tävlar bara för att jag tycker det är sjukt roligt och brinner för intresset. tycker det är viktigt att man har en hobby som man tycker om och kan ägna sig åt. kom av mig lite från frågan nu kanske, men såklart vore det jättekul att rida ett junior sm 2012, sista året alltså. vill iallafall rida 130 på ett bra sätt. drömma ska man göra, det enda som kan stoppa en är rädslan att förlora.

Hur får man in filmer på bloggen? :)
http://louisesa.blogg.se/2007/december/hur-man-lagger-in-en-film.html
kan nog inte förklara på nåt bra sätt, men här har du en länk, hoppas du förstår!

hur din dröm outfit ser ut :)
jag tycker faktiskt om den outfit jag har nu, men ska se till att göra en träning och en tävlings outfit någon dag och ladda upp. håll utkik! kan göra en tävlingsoutfit med saker som jag inte redan har :)

fortsätt fråga och kommentera! tycker ni jag ska köra en frågestund? där ni kan fråga om allt mellan himmel och jord?



emelie och bisse i somras när vi var på väg ner till sthlm och stannade på en tävling han var på :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0