TÄVLINGSTERMINEN 2011



så ni vet, ni trogna läsare som fortfarande läser min blogg fast jag suger på att uppdatera. jag kommer att uppdatera då jag har tid, ibland flera inlägg per dag, ibland varannan dag, ibland flera dagar i rad. inlägg kommer när jag har tid, och filmer/bilder ploppar in lite då och då. hoppas verkligen ni stannar!

nu tänkte jag dela med mig av en del av tävlingsplaneringen för 2011!
några tävlingar jag verkligen vill/kommer delta på. om ingenting händer dvs. peppar peppar

Sundsvalls Ridklubb, lok/reg, 5-6 mars
Sundsvalls Fältridklubb, reg/nat, 18-20 mars
Umeå Ryttarförening, reg/nat, 1-3april.
Timrå Hästsportförening, reg, 16-17 april (?)
Näsets Ryttarsällskap, reg, 29 maj
Sundsvall Summer Horse Show, reg/nat, 17-19 juni. Distriksmästerskap
Näsets Ryttarsällskap, nat, 15-17 juli
Brunflo Ryttarsällskap, reg/nat, 22-24 juli
Vännäs Ryttarförening, reg/nat, 19-21 aug. (?) Norrlandsmästerskap
Umeå Ryttarförening, reg/nat, 23-25 sept.
Hudiksvalls Ryttarcup, nat, 16-18 sept. 
Gävle RS Horse Show, nat, 2-4 sept.

Dock blev det här väldigt många meeting, kommer ju såklart inte åka på alla blir nog alldeles för mycket, och många endagars tävlingar kommer ju såklart också att finnas med på schemat. Alla dessa meeting blir både för mycket för Stampes ben och för ekonomin, men detta är nog de roligaste häromkring iallafall, och att delta på många av dom vore skitkul. :)
ÄR HUUUUUUUR TAGGAD SOM HELST. VILL HA MARS OCH TÄVLINGSTART PÅ HEMMAPLAN NUUUUU! till helgen blir det förmodligen en pay'n'jump på srk, 110cm skulle jag tro!

/ alexxxxxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0