träning

Försöker ladda upp från dagens träning. Men det funkar inte som vanligt.............
Så länken kommer såhär istället! KLICKA HÄR

Catta träning idag, mycket markarbete och det kändes asbra. Testade att rida på ett nytt bett, ett kombinationsbett och det kändes superbra. Blev lite travhoppning, en inte alls högt och inte mycket, bra för dom att ha hoppat lite innan helgen. Kändes grymt bra faktiskt. MEN MÅSTE JOBBA MED MIN SITS. BLIR ARGGGGGG. I helgen är det LEIFTRÄNING två dagar, underbaaaaaart. GILLAS STARKT.

Förlåt för att jag uppdaterar så sällan, försöker bättra mig men har så mycket annat just nu. Tack till er som läser ändå. Vore kul om ni kommenterade mer, då blir man mer peppad att skriva. :)



Detta bett var det jag provade. Och det kändes riktigt bra, så hoppas att det är ett bett som kommer funka länge(ska ju självklart bara ha det när jag hoppar). Fick jättebra koll på honom direkt efter hindret bara genom att jag kramade med tygeln. Så håller tummarna att det funkar att hoppa bana med också, då slipper vi dragkampen och ta svängarna i 200km/h. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur tänker du när du väljer bett? tror du inte att problemen går att lösas med mer lydnad?

2011-01-20 @ 19:39:23
Postat av: wengfläng

grymt taggad till helgen asså!!

2011-01-20 @ 20:13:55
URL: http://josefinewengelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

roligt att det funkade :D

2011-01-22 @ 16:51:56
Postat av: johanna

men du får väl inte använda det bettet på tävling längre? har för mig att jag läste i TR att det var förbjudna...

2011-01-22 @ 21:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0