19juni 2011 - tävlingsresultat

110: VINST! 0+0fel, jättebra runda och han hoppade så fint, hade en bra galopp och rytm genom hela banan. Red snäft men inte så jättefort. Duktigpålle! Film finns längre ner!
120: Ackumulator, hade som mål att rida nolla, men började backa av till tvåan så rev han den.. då bestämde jag mig för att rida på och korta av vägarna, han hoppade han jättefint fram tills nian som var en oxer och jag svängde i luften och de va han inte med på så han tog med sig frambommen på den vänster så han rev frambommen. klantarsle till ryttare... hoppade jokerhindret som sista och de hoppade han super på! Är nöjd med rundan men lite missnöjd med mig själv som klantade till det, menmen kom runt med en fin runda och det var inga andra missar eller nåt ialafall :)




Kommentarer
Postat av: jw

snyggt alex! grattis :D

2011-06-20 @ 12:19:06
URL: http://josefinewengelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0