SFRK TÄVLING

JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA HÄST!

Lördag.

110cm.
0+0, 4a!
tycker han hoppade bra och fick ett bra flyt. red ju inte jättesnäft men använde hans galopp och det räckte till pris, KUL!



120cm
8fel.
obs. det är jag som fastnar med foten i bakstödet och drar omkull ettan. heheheh. andra nedslaget red jag iväg honom lite på, annars bra runda tycker jag :)




Söndag.

120cm.
4fel.
asbra runda tycker jag, dock kom vi inte riktigt ut i svängen där till sista så tappade vägen helt och då hann han inte upp med benen riktigt.





jag älskar dig. min stjärna.

Kommentarer
Postat av: johanna

ni är så duktiga :)<3

2011-03-21 @ 20:21:38
URL: http://seppe.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0