I'll never forget you.

Kanske är på tiden att uppdatera och avsluta denna bloggen. Stampe är nu såld och bor i sitt nya hem i Kalmar sen några veckor tillbaka.

Ser tillbaka på tiden med honom som den bästa tiden i mitt hästliv. Han gav mig den bästa starten på storhäst man kan få. Många roliga underbara minnen och samtidigt har jag lärt mig grymt mycket på honom. Önskar Matilda all lycka till med honom och hoppas innerligt att han kommer lära och ge lika mycket glädje till henne som han gjort med mig.

Han är en på miljonen och så är det. I'll always love you!






vackraste underbara bästa bamsebjörnen min. jag saknar dig så mycket ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Varför sålde du honom?? Svara i inlägg tack ! ;)

2011-10-22 @ 10:31:49
Postat av: Anonym

Har du sett att han ligger ute på annons igen? :o på hästnet..

2011-12-02 @ 20:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0